måndag 28 maj 2012

Söt hund i isländsk stickad hundtröja!

Jag har hittat en hundmodell och fotat hunden utanför huset här på gräsängen. Måste såklart visa upp bilderna. En av tröjorna jag hade färdig passade hunden, som heter Enzo och är en Cavalier King Charles Spaniel. Enzo fick såklart hundtröjan.
Här har vi 2 bilder på Enzo i tröjan:


Är man intresserad av att köpa mönstret och sticka själv eller köpa en färdigstickad tröja (på beställning) är det bara att kika in här:

http://islina.se/produkter/fardigstickat/till-djur/
Mönster finns under mönster på PDF-fil

Annars har jag inte hunnit med någon stickning nästan. Det är så mycket annat att göra tyvärr. Så blir det ibland. Jag har också varit lite nedstämd och trött senaste tiden. Så det blir inte alls lika mycket gjort då. Håller fortfarande på med vantar som är redo att tovas, så fort jag broderat på något fint på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar

Populära inlägg