onsdag 28 mars 2012

Hundtröja nr 2 färdig!

Jag gjorde klart hundtröja nr 2 för en vecka sedan faktiskt men så blev jag sjuk och låg i feber och har inte orkat uppdatera bloggen och inte heller orkat sticka något förrän igår. Igår satte jag igång med hundtröja nr 3. Det blir 4 st storlekar tänkte jag. Så det blir en till efter denna.
Jag gillar hundtröja nr 2 bättre än hundtröja nr 1. Men jag kommer göra lite ändringar. Eller rättare sagt jag har gjort lite ändringar. Jag är nästan klar med hundtröja nr 3. Satt och stickade och stickade igår kväll så jag glömde bort att jag behövde gå och lägga mig. Idag är jag ganska trött kan jag säga. Det var sambons höga snarkningar, som lät som ett kärnkraftverk ända ut i vardagsrummet, som fick mig att vakna upp ur min sticktrans.

Så här blev andra hundtröjan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar

Populära inlägg